Glutenfri sjanger

mandag 14. mai 2012

Rekesalat Camillo Bastrup


Dampbageriet leverer salatene til Camillo Bastrup,
en kafé i enden av Markens Kristiansand.

De har nå fornyet salatene sine,
og denne rekesalaten er helt fri fra gluten.

Jeg spiste den noen dager senere hos Dampbageriets
utsalg i Kirkegata, men da var det noe gule frøgreier
under rekene. Jeg ble litt stresset på om dette
var glutenfritt, og spurte hva frøene var. Det 
minnet om cous-cous. 

Men de garanterte at det ikke var gluten i 
salaten, og jeg ble ikke dårlig av de gule frøene.

Kjempegod salat!

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Tusen takk for kjempefin tilbakemelding på vognteppene :) Det setter jeg stor pris på !
    Vognteppene syr jeg på bestilling. Da kan du selv velge farge- og mønsterkombinasjoner! Noen velger også å få brodert navnet på babyen på teppet. Teppene måler ca 50 x 60 cm, litt større ofte. Dersom du ønsker andre mål, så kan du bare gi beskjed om det! Bare send meg en mail dersom du vil bestille :)
    Mailadressen min er: putitinabox@live.no
    Ha en fin helg!
    Klemmer fra Ida

    SvarSlett